Teme de diploma 2014-2015
Calendar cu activităţile studenţilor în vederea aprobării şi susţinerii Proiectului de Diplomă/Disertaţie
| Activităţi |
Unde |
Termene limită |
| Afișarea listelor cu temele propuse de cadrele didactice pentru proiecte de Diplomă/Disertație |
Avizier/Site Departamente |
30 Octombrie 2014 |
| Alegerea temei, contactarea coordonatorului și completarea fişei de înscriere a temei – Anexa 1/2 din Regulament lucrare absolvire – 3 exemplare |
Cadre didactice titulare ale specializării |
Octombrie – Decembrie 2014 |
| Depunerea fişei de înscriere (Anexa 1/2) la secretariatul departamentului corespunzător fiecărui program de studii în vederea aprobării temei |
Secretariat Departament Coordonator |
15 decembrie 2014 |
| Afişarea listei cu temele ne-aprobate |
1 februarie 2015 |
|
| Studenţii îşi pot ridica 2 exemplare cu temele aprobate sau pot afla detalii privind corecțiile necesare la temele neaprobate. |
Secretariat Departament Coordonator |
primele 2 săptămâni ale semestrului 2 |
| Corectarea sau modificarea temelor care nu au fost aprobate şi re-depunerea lor de către studenţi la secretariatul departamentului |
Secretariat Departament Coordonator |
1 martie 2015 |
| Activitate pregătire proiect licenţă şiPractică pentru proiect licenţă |
Laboratoare facultate |
Semestrul al 2-lea |
| Depunerea Anexei 7 completată și semnată de către conducătorul de proiect, cuprinzînd punctajul acordat de acesta pentru pregătirea proiectului de Diplomă |
Secretariat Departament Coordonator |
sfârșitul semestrului al 2-lea |
| Absolvenții pot completa și printa cererea de înscriere, care trebuie vizată de către conducătorul de proiect |
studenti.pub.ro |
2 săpt. înainte de susţinerea proiectului |
| Depunerea la secretariatul facultăţii a dosarului de inscriere pentru sustinerea proiectului |
Secretariat Facultate |
2 săpt. înainte de susţinerea proiectului |
| Încărcarea electronică a proiectului final, sub formă de document PDF, pe un server ETTI |
cu 5 zile înainte de sesiunea de susţinere a proiectului |

